Teanga bhreise a fhoghlaim ag páistí a bhfuil neamhord teanga orthu: Bileog eolais úsáideach ó Speech-Language & Audiology Canada

Oct 12, 2023

“[…] Students with language difficulties who attend dual language French immersion programs attain the same language and academic outcomes as comparable students in monolingual programs with, or at risk of, language disorder, while also attaining higher levels of functional proficiency in French than their non-immersion peers (Genesee & Lindholm-Leary, 2021). Therefore, students with, or at risk of, language disorder should not be systematically counselled out of immersion programs. Further, they should be able to fully access both special education supports and dual language learning opportunities in the school setting; they should not be obligated to choose one over the other (Pesco et al., 2016)”.

Tugann an bhileog seo achoimre ar sheasamh Speech-Language & Audiology Canada (SAC), eagraíocht náisiúnta do theiripeoirí urlabhra agus teanga, éisteolaithe, agus cúntóirí sláinte chumarsáide i gCeanada, maidir le páistí a bhfuil neamhord teanga orthu nó imní ann go bhfuil neamhord teanga orthu agus an dátheangachas – sin gur chóir go mbeadh deis acu bheith dátheangach agus gur chóir na tacaíochtaí cuí a chur ar fáil dóibh chuige sin.

D’fhéadfadh an t-eolas anseo bheith úsáideach do thuismitheoirí nó le roinnt ar dhaoine proifisiúnta éagsúla.

Léigh an bhileog eolais anseo.